Suriname, een hele nieuwe wereld - Reisverslagen van Manon Hessels - WaarBenJij.nu Suriname, een hele nieuwe wereld - Reisverslagen van Manon Hessels - WaarBenJij.nu

Suriname, een hele nieuwe wereld

Suriname,

Ik kijk er naar uit om je te kunnen bezoeken. Om je sfeer te proeven, je straten te bewandelen en te genieten van je cultuur.
Ik kijk er naar uit om te ervaren dat het ook anders kan dan in Nederland, dat ik heel veel ga leren. Ik kijk er naar uit om veel nieuwe mensen te ontmoeten. Ik kijk er zelfs naar uit om me te laten vallen om daarna weer op te staan.

Ik kijk uit naar een hele nieuwe ervaring.

Recente Reisverslagen:

27 Mei 2015

Veels te lang geleden

18 April 2015

De avonturen 2.0 met mama!

30 Maart 2015

De avonturen

11 Maart 2015

'Reis ver, kom terug'

03 Maart 2015

De eerste dagen
Manon

Hallo lieve lezers van mijn waarbenjij.nu, Ik zal me even voorstellen. Ik ben een studente journalistiek, woon in Zwolle en houd me in mijn vrije tijd bezig met de wonderenwereld van koffie, a.k.a. ik ben Barista. Mijn droom is om de wereld te ontdekken en vele culturen te kunnen ontdekken. Vandaar dat ik een waarbenjij.nu heb gestart. Verder ben ik verslaafd aan koffie, houd ik niet van witlof, ben gek op 's nachts wandelen in de stad, andere mensen bewonderen en verhalen uitwisselen. Het gaat jullie goed, xx

Actief sinds 06 Okt. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3445

Voorgaande reizen:

28 Februari 2015 - 28 Mei 2015

Suriname, een hele nieuwe wereld

Landen bezocht: